luni, 26 decembrie 2016

pisoi busty sâni mari în duș - Sasha (15 imagini)

                                              http://eroo.pl/6373/Du
Dar în 1990 mi-am făcut un implant pentru că i-am vrut şi mai mari. Am două implanturide câte 2 kilograme în fiecare sân, dar acum nu se mai ...
 Busty Heart, femeia cu sânii de 15 kilograme, vine tocmai din America să-i impresioneze pe ... Indemnizații mai maride la 1 ianuarie 2019!
 Femeia cu cei mai mari sâni din lume, care cântăresc 20 de kilograme, s-a dezlănţuit, în direct, în platoul emisiunii "Drept la ţintă", pe Kanal D. Faze Tari: Busty Heart, femeia cu sani de fier, in Romania: "Un barbat a facut ... A murit pe loc"; O britanica a nascut doua perechi de gemene identice; ... "Mi-am dat seama ca am sanii maricand tatal meu la 13 ani m-a dus ..... Pisica a învăţat să danseze la bară; Motivul neaşteptat pentru care un bărbat a ...
ze_cycki_pod_prysznicem_Sasha                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu